2.5.2011

Oodi nuhalle

Näin käy, kun ensi-ilta on huomenna ja turmion kätilöt pauhaa...

Olen sairas, niin kipeä, sairas päästä jalkoihin.
Antakaa mulle nessu tai viekää edes proggis pois!
Olen katsonut nuhaa silmiin ja kuume, saatana, nousee!
En ole tottunut yskimään, tahdon käyttää ääntäni
Yskänlääke meidät kastaa, eikä auta aspirin!

Olen sairas, niin kipeä, sairas päästä jalkoihin.
Antakaa mulle nessu tai viekää edes proggis pois.
Olen katsonut nuhaa silmiin ja kuume, perkele, nousee!
Olen väsynyt niistämään, vaikka pelkään kuolemaa
Codeiini meidät auttaa taas päivään terveempään.

Olen väsynyt niistämään, olen väsynyt sairauteen, olen väsynyt
Lämmitä mun finnrexin, älä jätä, anna kanakeittoo!
Olen väsynyt yskimään, sekä sängyssä pyörimään, en jaksa nyt
Älä koske, älä jätä yksin, tai tartutan pian sinutkin.

Yskänlääke meidät kastaa!
Codeiini meidät auttaa!
Päästäkää minut tästä!

Onko jotain, mikä kuumeen parantaa?
c-vitamiinia et saa menettää
Nessut hukkuvat räkäklimppiin
Kädet kietoutuvat villasukkiin!

MURH!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti