9.3.2011

Mun rakas kuttu

Rupesin tässä miettimään erinäisiä eläinnimityksiä.
Kun miehestä sanoo, että se on kolli, sonni, pukki tai ori, niin sehän on tottakai hyvä juttu. Mutta mitäs jos naisesta sanoo, että nainen on narttu, lehmä, kuttu tai tamma? Nämä on haukkumanimiä, vaikka ovatkin samojen eläinlajien naarasversioita!
Samoin kuin naista voidaan sanoa pupuksi, niin se on automaattisesti seksikästä, mutta rusakko on hyvin omituinen nimitys miehille. Mitä vittua? Pitäisikö tässä ruveta puhumaan sukupuolisyrjinnästä vai mikä tässä mättää? Pupun rinnalle miehet ovat keksineet kekseliäästi kissan, mikä on okei. Mutta entäs sitten tämä murmeli? Joku jyrsijä, jonka pitää kaivautua maan alle! Onko tässä jokin piiloviesti taustalla, mitä?!
Minä ainakin haluan, että minua ei syrjitä! Minä vaadin, että minun ukkoni kutsuu minua lehmäksi! :D
Okei, ehkä ei ihan, mutta rupesin vain pohtimaan tällaisia. Asiaan saattoi vaikuttaa vähän mieltä provosoiva linkki:
Naiset, tarvitsetteko apurattaita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti