7.2.2011

vanhoja tekstejä facebookista.

ajattelin liittää nämä tänne blogiin kans tänään :) aloitetaan vaikka tällä yhdellä :)
tämän nimi on "hei olen anni ja en osaa käyttäytyä soveliaasti facebookissa"

"tykkää tästä, jos haluat viettää kanssani edes yhden päivän vuonna 2011"
"tykkää tästä, jos halaisit minua"
"tykkää tästä jos......"
"jorma on antanut sinulle sydämen/treffipyynnön/suutelupyynnön etc"
"lähetä tämä viesti eteenpäin ystävillesi, muuten kuolet!"
"lähetä tämä viesti eteenpäin ystävillesi, katso montako saat takaisin. jos et saa yhtäkään, olet paska ystävä!"

taas tuli yks näistä tilanteista.
"oonko mä tehny sulle jotain pahaa, kun sä et ikinä tykkää mun 'tykkää tästä jos...' -päivityksistä?"
...
no et ole!!! onko se niin väärin, jos mä henkilökohtaisesti koen tollaiset postit ja hömpötykset typerinä huomionkerjäyksinä?
siis joo en tuomitse ihmisiä, jotka niitä käyttää ja näin, mutta itse en niitä halua käyttää, koska pidän niitä lapsellisina ja aikaa tuhlaavina. okei, oon paraskin puhuja ku tänäänki vaan tuhlannu aikaani facebookis :D
mutta siis anyway. en tiedä pitäiskö nykyään ruveta oikee esittelemään itsensä, että
"hei, olen anni. en tykkää facebookin turhista kyselyistä, en lähetä enkä vastaanota sydämiä tai kiertoviestejä. tämä ei ole mikään henkilökohtainen asia, lähinnä vain oma kannanotto ja mielipide. oltaisko kavereita?"
eli
ihmiset, jos te ette saa haleja ja sydämmiä ja pusuja ja tykkäyksiä tarpeeksi, kasvakaa sen vaiheen yli niinku me kaikki muutkin ollaan kasvettu! mutta ÄLKÄÄ ruvetko kyselemään niiden tykkäyksien perään niinku jokku hoo moilaset! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti